2012. október 24., szerda

Egy UFO szakértő vallomásai

A következő párbeszédnek voltam a mai napon szem- és fültanúja:

Szereplők: egy éltes úr és tájékozatlan barátja.

Szakértő: -Mert tudod az egész lényege a mágnesesség!
Barát: - Hát persze, én is mindig ezt mondtam...
Szakértő: -Mert ezek a csészealjak úgy röpülnek ám!
(Itt abbahagytam az éppen folyamatban lévő telefonkeresést, és hegyezni kezdtem a fülemet, mert éreztem, hogy sok okosság fog elhangzani itt még.)
B: -Hö?
(Szerintem ő is meglepődött az előbb elhangzott mondaton.)
Sz: -Mert hogy a mágnes az vonzza magát, és tudja taszítani is, tudod ez a kék és a... és a... PIROS! Vagy ahogy a tudósok nevezik a pólósok, a pluszos és mínuszos. És ezek vonzanak és taszítanak...
B: -Ja, hát végül is... ja...
Sz: -És tudod, ezek a csészealjak a Földhöz vonzzák magukat és akár taszítani is tudják. Sőt! A többi égitesthez is oda tudnak így menni! Van egy nagy mágnesük és azzal.
B: -Tényleg?
Sz: -Ha én mondom, akkor el kell hinned! Sőt! Nem csak én mondom! Van egy barátom, aki ebből egy cikket fog írni..
B: -....
Sz: -Majd elküldöm neked, ha végre megkapom, már egy jó ideje várok én is rá.
B: -Jó, majd küldd el, mert engem érdekelnek ezek a tudományos dolgok.
Sz: -Jó, majd rászólok a barátomra, hogy haladjon már vele. Egyébként tudod mit mondott a farkas a bíróságon?

Majd ezzel a mondattal elkanyarodott egy disznóvicchez, amit inkább nem részleteznék, mert igazából a csattanóról lemaradtam, nagy sajnálatomra.
A lényeg, hogy ma is tanultam valamit: a csészealjak a mínuszos és pluszos pólósokkal közlekednek. Még szerencse, hogy osztásos és szorzásos nincs. Sajnos nem derült ki, hogy ezek a pólósok földönkívüliek lennének pólóban vagy én vagyok ehhez hülye.

De mindennek a lényege a mágnesesség! Háromszoros hurrá William Gilbertnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése