2012. augusztus 4., szombat

Elveszett lottószelvény

A minap voltunk a féléves shoppingolásom egyikén, amikor is gondoltunk egyet és beültünk az egyik sütizőhelyre egy pohár frissen facsart narancsléért és még valamit sárga sütiért, aminek a nevét nem tudom, de furcsa kinézete ellenére egész ízletes volt. Egyébként mostanában gondolkozok azon, hogy csinálok valamilyen sütit, mert olyan édesszájú hangulatban vagyok, és már kezd elfogyni a túrórudi a hűtőből... Csak ugye ebben a melegben a fenének van kedve begyújtani a sütőt és megsülni! Igazán jöhetne valami lehűléses dolog egy kis esővel.
De visszakanyarodva a tényleg rövid történetemhez, (mert most nem a melegről akarok nyavalyogni bármennyire is szeretnék) szóval leültünk és az asztalon észrevettem egy papírdarabot. Mivel kíváncsiságom határtalan, ezért vettem a bátorságot és belekukkantottam és eszméletlen nagy intelligenciámnak köszönhetően rájöttem, hogy ez egy lottószelvény, bár ehhez a felismeréshez nagyban hozzájárult, hogy rá is van írva:


Lottó 5/90 Normál
1 HETES

Én még életemben nem lottóztam, szóval gondoltam ez egy Égi Jel, hogy ideje lenne venni pár szelvényt, hogy legyen sanszom nyerni. A mai napig komolyan gondolkoztam ezen, de megnéztem az e heti nyerőszámokat, és sajnos nem nyertem a talált lottószelvényemmel... 
Szóval, ha valakinek hiányzik a lottószelvénye, akkor szívesen visszajuttatom az eredeti gazdájának.

Vagy megtartom és kiakasztom a többi talált tárgyaim közé, a fél pár pillangós fülbevaló és a "Kerüld a másnaposságot, maradj részeg" szintén talált kitűzőm közé. Azt hiszem abba kéne hagynom a talált tárgyak gyűjtését, amíg van szabad hely a szobámban...

3 megjegyzés:

  1. Ó, affene - pedig már azt hittem, hogy ezen a "titkos" csatornán közlöd, hogy nyertél a lottón... csak mert akkor készítettem volna egy karácsonyi kívánságlistát vagy egy "szeresd-a-nővéredet-vegyél-neki-ajándékot"-listát..eh.

    VálaszTörlés
  2. (és másodjára sikeresen bebizonyítottam, hogy nem vagyok robot. Hmm... )

    VálaszTörlés
  3. Ha nyernék a lottón most már biztos, hogy titokban tartanám és főleg neked nem mondanám el :))
    (én mindig is gyanakodtam rád...)

    VálaszTörlés